1+مردم

حامیان دکتر سعید جلیلی

1+مردم

حامیان دکتر سعید جلیلی

1+مردم
بایگانی
پیوندهای روزانه

للحق

به گزارش ستاد حیات طیبه، امشب دکتر سعید جلیلی در جمع مردم پرشور قزوین سخنرانی کرد.

در این دیدار مردم با شعار “جلیلی با غیرت نماد استقامت” استقبال کردند.

جلیلی در جمع مردم قزوین تاکید کرد جمهوری اسلامی وارد مرحله تمدن سازی شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در ۳۴ سال گذشته هر کس از ولایت فقیه فاصله گرفت به تباهی رفت.

فرازهای دیگری از سخنان جلیلی به شرح زیر است:

- امروز اگر ایران بخواهد الگوهایی را به جهان معرفی کند، چه الگوهایی بهتر از رجایی و بابابی و ابوترابی دارد؟این الگوها نشان داد که می شود در اوج بود اما ارتباط با توده های مردم را قطع نکرد.

- اینها نشان دادند که هیچ بن بستی وجود ندارد. ابوترابی نشان داد که می توان زندان دشمن را به مدرسه تبدیل کرد. تکرار این الگوها جز با تمسک به اسلام ناب محقق نخواهد شد و پشتیبان این گفتمان نیز توده های مردم اند.

- باید منصف بود که همه ی دولت های ما علاقه مند به افزایش تولید و اشتغال و تورم بوده اند. اما برای رسیدن به این خواسته ها اولا باید دولت ها مجری قانون باشند و ثانیا باید ساز و کارهای اجرای قانون عوض شود.

- در حالی که پانزده هزار میلیارد تومان سهم کشاورزی از صندوق توسعه ملی بوده است ما یازده هزار میلیارد تومان برای واردات کالاهای اساسی پرداخت کرده ایم. کاهایی نظیر چای، شکر، دانه های روغنی و چیزهایی که اغلب قابل تولید در کشور بوده است.

- منابع مالی دولت نشتی دارد. در حالی که فقط ماهی دوهزار و هشتصد میلیارد تومان برای یارانه ی مردم ایران برداشت می شود هفتاد هزار میلیارد تومان معوقه ی بانکی داریم که بخش زیادی از آنها به افراد محدود پرداخت شده و بخشی از آن هم اصلا صرف تولید نشده است. هر چه دولت درامد جدید کسب کند تا وقتی که این نشتی ها درست نشود، اوضاع بهبود پیدا نمی کند.

  • سرباز سید علی

نظرات  (۳)

به نظرمن آقای جلیلی هیچ تجربه ی اجرایی نداره ومابایدکمک کنیم که دکتر قالیباف رئیس جمهوربشه. غیراز اینه؟
پاسخ:
سلام آقا حسام(seyed)
نظر شما کاملا محترم
ولی به نظر من اگه یه بار وظایف دبیر شورای عالی امنیت ملی رو در قانون اساسی مطالعه کنید متوجه می شید که آقای جلیلی بر خیلی از مسایل مهم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور اشراف دارند

باتشکرازمطالب خوبتون آقااحسان.

  • ستاددانشجویی جلیلی
  • وبلاگ ستاد دانشجویی جلیلی دراذربایجان شرقی به روز شد
    هرروز سربزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی