1+مردم

حامیان دکتر سعید جلیلی

1+مردم

حامیان دکتر سعید جلیلی

1+مردم
بایگانی
پیوندهای روزانه

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

8 سال مثل باد از جلو چشمانم گذشت

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دستش را که بالا بردی ، دلم ریخت. 8 سال مثل باد از جلو چشمانم گذشت.
یادش بخیر چه شور و شوقی داشتیم. همه مسخره مان می کردند.متلک بارمان می کردند که : "نصفه شبی تبلیغات می چسبانید که چی؟ معلوم است رای نمی آورد! قد و قواره اش به این حرف ها نمی خورد... خودتان را خسته نکنید!"اما ما خسته نبودیم.اصلا ما خسته نمی شدیم. تو حرف آقایمان را می زدی ، دلمان خوش بود عزیزمان بعد از مدت ها نفس راحتی می کشد و لبخندی می زند.چطور خسته می شدیم در حالیکه لحظه به لحظه لبخندش از ذهنمان می گذشت.
یا علی . . .

منبع

آیت الله سعیدی: آقای جلیلی از افتخارات نظام هستند

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ

للحق

به گزارش ستاد حوزوی حیات طیبه؛ آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار دکتر سعیدی جلیلی که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن خیر مقدم گویی اظهار داشت: بر اساس نشانه‌‌هایی که وجود دارد، شیعیان برای زیارت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، راهی ندارند، می‌توانند به این حرم بیایند.

وی با اشاره به اینکه در روایات اسلامی، قم، عش آل محمد است، گفت: آل الله به این شهر توجه خاصی دارند و از میان اهل بیت علیهم‌السلام، ایشان در این شهر حضور دارند و حضور در این مکان مقدس موجب بهشتی شدن افراد می‌شود؛ ما نیز خادمان بهشتیان در این بارگاه نورانی هستیم. خداوند بعد از حضور این بانو در این شهر، برکات زیادی را به این منطقه ارائه دادند.

وی ادامه داد: شما افتخار نظام هستید و هرجا می‌روید، همه از روحیه عزت و حکمت و اقتدار نظام سخن می گویند و مردم می‌بینند که رجلی که از گذشته تا امروز عزت و اقتدار نظام را در جهان دنبال نموده است اکنون به عرصه آمده است. حضرت امام به این مسئله اهمیت زیادی می‌دادند که عزت نظام اسلامی باید حفظ شود. غیرت اسلامی و ایمانی و ملی این بود شما در هر جا ظاهر شدید، با عزت‌مندی بوده است.

آیت الله سعیدی افزود: اگر مسئولان و رهبری در دنیا با اقتدار سخن می‌گویند، پشت گرمی به اذن خدا، مردان عرصه سیاست و خدمت امثال شما دارند. حال که خدا این نعمت را به شما داده است،‌ باید قدر بدانید. ما نیز از درگاه خداوند خواستاریم که شماها را در رسیدن و رساندن ایران به قله‌های مد نظر انقلاب موفق باشید.

برگرفته از سایت حیات طیبه

دکتر سعید جلیلی، بزرگترین علمدار گفتمان مقاومت

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

للحق

حال، وقتی از این منظر به نامزدهای ریاست‌جمهوری نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در بین ایشان، دکتر سعید جلیلی کاملاً متفاوت و با فاصله‌ی بسیاری نسبت به سایرین – حتی سایر نامزدهای متعلق به گفتمان مقاومت – قرار دارد. هرچند در این نوشته قصد مقایسه‌ی ایشان با سایر کاندیداها را ندارم، اما بعد از ذکر زوایای مختلف گفتمان مقاومت، به امتیازات دکتر جلیلی در هر زاویه‌ از این گفتمان خواهیم پرداخت.     

برگرفته از سایت حیات طیبه

للحق

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، متن بیانیه انصراف کامران باقری لنکرانی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع سعید جلیلی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک خواهران و برادران مومن و انقلابی

با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و در آستانه طلوع خورشید علوی علیه السلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران‌، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته‌ایم‌، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما‌، عرضه نمایم.

انقلاب اسلامی میراث گرانسنگ امام المجاهدین و قدوه السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه‌ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم.

انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله‌ای حساس قرار گرفته است. دشمنان دین خدا تمام توان خود را برای به زانو در آوردن این انقلاب به میدان آورده‌اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این نهضت الهی مضایقه نکرده و نمی‌کنند.

از دشمنی دشمن‌، تعجبی نیست‌ اما خوش خیالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زیر دستکش مخملین دشمن نمی‌بینند و با توهم حل منازعات‌، ‌سیاست لبخند را توصیه می‌کنند و یا دیگرانی که ‌چسبندگی به قدرت تحلیل‌هایشان را به انحراف کشانده و یا کسانی که ‌درگیر و دار انانیت‌، بیراهه را به جای مسیر اصلی گرفته‌اند و یا آنانی که حزب‌گرایی را به جای اصولگرایی واقعی مبنا قرار داده‌اند، ‌جای تعجب دارد ‌که در این کشمکش حق و باطل‌، به جای منافع ملی و مصلحت نظام‌، جور‌چین دشمن را تکمیل می‌کنند و در جستجوی قدرت‌، هر کاری را مجاز می‌شمرند‌.

در چنین شرایطی بصیرت‌، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر می‌بریم‌، از خود گذشتگی‌، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا‌، بالاترین سرمایه‌های ما هستند.

موسم کنونی‌، موسم لجاجت‌، تصمیم‌گیری‌های فردی‌، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست‌، ولو این اهمال‌ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.

همه ما موظفیم همصدا و همگام در برابر فتنه‌آفرینی فتنه‌گران و انحراف منحرفان ‌قیام کنیم و نگذاریم این انقلاب برخلاف وصیت امام رضوان اله تعالی علیه ‌به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.

قبلا هم گفته بودم حضور من در این انتخابات گفتمانی است و رقابت درون گفتمان انقلاب اسلامی را نا‌صواب می‌دانم. برهمین اساس ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به اینجانب ابراز محبت و بزرگواری نموده‌اند، به خصوص دانشگاهیان‌، نخبگان‌، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران‌، علمای اعلام و به ویژه حضرت علامه آیه‌الله مصباح یزدی دامت برکاته‌، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی‌، با  کسب نظرمشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی‌، برای دفاع از گفتمان امید، عدالت و استقامت‌، اینجانب ‌با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری‌، ‌حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می‌دارم.

این حمایت برای دفاع یک پارچه از گفتمان انقلاب اسلامی  است و به ایشان دعا می‌کنم تا انشالله همواره در همین  خط اصیل‌ در تمسک به اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله، با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله العالی و همراه با روحانیت متعهد دامت برکاتهم  باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مومن و نجیب باشند.

وما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

کامران باقری لنکرانی

در تبلیغات، آخرت خود را به دنیای دیگری نفروشید

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ب.ظ

للحق

ترویج گفتمان انقلاب را فارغ از هر نتیجه‌ای در انتخابات یک پیروزی سترگ است و انتخابات و تبلیغات انتخاباتی برای ما تنها طریقیت نداردُ بلکه موضوعیت هم دارد و رفتار ما در این زمینه باید نمونه باشد.

شوک حضور جلیلی به رسانه های ضد انقلاب

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

للحق

لوموند به ترتیب کاندیداتوری آقایان هاشمی رفسنجانی، سعید جلیلی، و اسفندیار رحیم مشایی را مهمترین وقایع روز آخر ثبت نام ها عنوان کرد و در خصوص هر کدام از این سه چهره به نکاتی اشاره کرد. مطلبی که درباره سعید جلیلی در این یادداشت ذکر شده علاوه بر قاطعیت وی در خصوص مذاکرات 1 5، حضور وی در جنگ ایران و عراق و جانبازی ایشان است.

به جای عکس سعید عکس شهدای هسته‌ای را بلند کنید

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

للحق

یک فعال فرهنگی خطاب به ستاد دانشجویی سعید جلیلی گفت: به جای عکس سعید، عکس شهدای هسته‌ای را بلند کنید چرا که سعید جلیلی نماینده یک نسل پیشرو، متحول ‌‌کننده است که می‌خواهد ملت را از پیچ تاریخی عبور دهد.